Autor: Paweł
Opis
Zastosowanie. Oprawa w zależności od wersji jest przeznaczona do oświetlenia dróg, autostrad, ulic, terenów mieszkalnych, parkingów, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i innych terenów otwartych.
Budowa. Korpus oprawy jest wykonany z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego. Oprawa jest wyposażona w system optyczny drugiej generacji LensoFlex2®, bazujący na różnorodności specjalnych soczewek opracowanych przez firmę Schréder. System działa na zasadzie dodawania krzywych fotometrycznych. Każda dioda jest połączona z konkretną soczewką generując kompletną krzywą fotometryczną oprawy. Strumień oprawy zmienia się w zależności od ilości zastosowanych diod. Matryca LED jest chroniona płaska szklaną szybą. Stopień szczelności: IP66. Oprawę można podłączyć z funkcjami ściemniania 1-10V i predefiniowanej, funkcją Utrzymania Stałego Strumienia (CLO) lub kompletnym systemem telemanagementu Owlet współpracującym zarówno z mniejszą siecią niezależną jak i siecią globalną poprzez komunikację bezprzewodową. Oprawa może zostać również wyposażona w układ wykrywania ruchu. Oprawę montuje się na wysięgniku o średnicy 42-60mm oraz opcjonalnie na słupie, z możliwością regulacji kąta nachylenia.
Wersje. Oprawa jest dostępna w sześciu rozmiarach. Źródłem światła oprawy jest wbudowany moduł LED o standardowej neutralnej białej barwie światła. Opcjonalnie dostępna jest również ciepła biała barwa. Moc i strumień świetlny oprawy zależy od wartości prądu zasilania, ilości, konfiguracji i temperatury barwowej diod LED. Zakres mocy oprawy: 8 – 215W. Strumień świetlny: 700 – 25200lm. źródło: www.schreder.pl
Dane Techniczne:
Producent: | Schréder |
Lata produkcji: | druga dekada XXI wieku |
Materiał | odlewane ciśnieniowo aluminium |
Źródło Światła | LED |
Moc | do 200W |
Rodzaj oprawy | Zamknięta |
Zastosowanie | drogi, ulice, autostrady, osiedla mieszkaniowe, parkingi, ciągi pieszo-rowerowe |