Autor: Konrad
Opis
Zastosowanie. Oprawy były przeznaczone do oświetlania terenów kolejowych i ulic.
Budowa. Oprawa posiada aluminiowy korpus, który malowany jest farbą proszkową, odporną na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Zastosowany w oprawie reflektor oraz płaska hartowana szyba powodują, że spełnia ona wymogi kolejowe dotyczące rozsyłu światłości oraz kąta ochrony. Łatwy dostęp do komory osprzętu. Zamek wykonany jest ze stali V2A o wysokiej odporności na korozję. Montaż na wysięgniku lub na pionowym maszcie pod kątami 0˚, 10˚, 15˚. Oprawa charakteryzuje się nowoczesnym design’em oraz solidnym wykonaniem.
Wersje. Oprawy były dostępne w kilku wersjach:
- SHZ 100 150/100S do lamp sodowych o mocy 100 W,
- SHZ 100 150S do lamp sodowych o mocy 150 W,
- SHZ 100 250S do lamp sodowych o mocy 250 W,
- SHZ 100 2x150S do dwóch lamp sodowych o mocy 150 W,
- SHZ 100 150H do lamp metalohalogenkowych o mocy 150 W,
- SHZ 100 250H do lamp metalohalogenkowych o mocy 250 W,
źródło: www.luxmat.pl
Dane Techniczne:
Producent: | Luxmat |
Lata produkcji: | pierwsza dekada XXI wieku |
Materiał | aluminium |
Źródło Światła | lampa sodowa, Wysokoprężna lampa sodowa |
Moc | 100W, 150W, 250W, 2x150W |
Ilość źródeł światła | 1, 2 |
Rodzaj oprawy | Zamknięta |
Zastosowanie | ulice, tereny kolejowe |